ייבוא יין

תוכן עניינים

ייבוא יין לישראל: המומחיות של חברת מוריס .א. רפאל בע"מ"

מי שאוהב יין, מבין במהותו של התרבות של היין. הטעמים המורכבים, הארומות, והאיכות שמגיעה מאזורים מסוימים בעולם.
אך הדרך מהכרם ועד לכוס שלך היא רחוקה ומלאה באתגרים. כאן נכנסת לתמונה חברת מוריס .א. רפאל בע"מ – מומחית ייבוא יין ממכל רחבי העולם עד אליך.

ייבוא יין הוא תהליך מורכב שדורש יותר מפשוט להזמין קרטון של בקבוקים ממדינה אחרת. יש דרישות מכס מורכבות, רגולציות, תנאי שמירה מסוימים, אישורים ממשרדי הכלכלה והבריאות ועוד מגוון רחב של משתנים שצריך לנהל במיומנות. בדיוק בפערים ובקשיים האלה ניסיון עתיר השנים של חברת מוריס .א. רפאל בע"מ ממלאת תפקיד מכריע.

עם ניסיון של למעלה מ-90 שנה, אנחנו מבינים את התהליכים המעורבים בייבוא היין. אנחנו מכירים את החוקים, את התקנות, ואת הדרישות המקומיות, מה שהופך אותנו לשותף המושלם לייבוא יינות מכל רחבי העולם.

לא רק שאנחנו מבינים את האתגרים של הייבוא, אנחנו גם נהנים לפתור אותם. אנו מצליחים לנהל את התהליכים המורכבים המעורבים בייבוא היין, מהמכס, דרך גופי התקינה והרגולציה ועד אלייך, כך שאתה יכול להיות בטוח שהיין שלך יגיע אלייך במצב הטוב ביותר.

אנחנו מתחייבים לשירות לקוחות מצוין, ואנו מאמינים שזה מה שמגדיר אותנו. אנו מתחייבים לעמוד לרשותך במהלך כל התהליך, מהשלב הראשון של ההזמנה ועד שהיין מגיע אליך. אנחנו מבינים שהיינות שאתה מייבא חשובים לך, ואנו עושים הכל כדי לוודא שהם מגיעים אליך באופן הטוב והמהיר ביותר.

חברת מוריס .א. רפאל בע"מ – ייבוא יינות מכל יעד ברחבי העולם.

עם המומחיות שלנו והמחויבות שלנו לשירות לקוחות,
אנחנו מחויבים לעזור לך להביא את היין עד אליך, כדי שאתה תוכל לישון בראש שקט גם לאחר ביצוע ההזמנה ובכל זמן השילוח.

תוכן עניינים

רח' הנמל 2, חיפה

מוריס רפאל
עמילות מכס ושילוח בינלאומי

אתכם משנת 1932

חברתנו מעניקה  שירותים מקיפים בתחומי הלוגיסטיקה, שילוח ועמילות לאלפי לקוחות.

חברתנו מחוייבת לשירות מקצועי, מהיר ויעיל.  אנו מאמינים בתרומתנו לצמיחה ולהצלחה של הלקוחות שלנו ואנו מתחייבים למסורת של מצוינות בשירות, אמינות ומקצועיות שהפכה את חברת מוריס .א. רפאל בע"מ למובילה בתחום.

מאמרים נוספים